نوروزتان پر از سلامت و عشق
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 8:42 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

 

نوروز

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

 

  نوروز شده دلم  ز  نوروز خوش است       سر سبزي و ايام    دل افروز  خوش    است

 

  بر خيز كه  از نوع  شده  ايام خوشي    سر مستي و شاد عشرت افروزخوش است

 

                .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

  از باده  و   مي  بسازم  ايام   خوشم        از   غصه   جدا   شوم   ز  غم  دست  كشم

  

  در فصل بهار  و  نزد  آن چهره  ،  نگار        هي   بوسه گزم   اشوه   خرم       ناز كشم

 

                          .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

 

  شب ها به اميد  روز  بد  خواب شدم         روز   از  پي   شب    به   ديدن     يار   بودم

 

  نوروز    رسيده     يار     دلدار        بيا         دستت  به دلم  رسان    كه  بد  حال   شدم

 

                         .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

 

  ايام    خوش   بهار    تبريك       تو باد         سر  سبزي  و    گل   نثار   مهروي     تو ياد

 

  ياران به خوشي كنيد بهاران  سپري         ايام     به كام       عيد  نوروز            تو شاد

 

                          .-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

 

 

 

 

                                                                                                       سيد محمد امين فرهي

                                                                                                                 23/12/91

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهره
ساعت9:28---24 فروردين 1392
امين جان نوروز تو هم مبارك باشد

شعله
ساعت23:44---20 فروردين 1392
روزگارت بر دایره شادی و شادکامی هایت بر وفق مراد

غروب تنهایی
ساعت17:59---20 فروردين 1392
مرسی
عید شما هم مبارک امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشید
سالتون پرتقالی


ساعت22:54---17 فروردين 1392
با یاد تو این ستاره ها رنگی بود

این دفتر خاطرات من سنگی بود

از درس کلاس عاشقی سهمم باز

یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود .
پاسخ:تقديم به شعله    --  در رنگ ستاره هاي تو يك نور است / در دفتر خاطرات تو دل شور است /  من سهم كلاس تو شدم اي معشوق  / دل تنگي من دوري تو بد جور است  /


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب